Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

Pantofi casual de la OfficeShoes

Stilul fiecaruia dintre noi difera in functie de personalitatea si caracterul sau in general, insa moda este in perpetua schimbare. Producatorii de imbracaminte si incaltaminte vor tine intotdeauna cont de trendurile modei. Asa ca, de cele mai multe ori, chiar daca ai un stil anume trebuie sa te multumesti cu ce ti se ofera in magazine sau pe internet. Chiar daca iti doresti, spre exemplu, opinci trebuie sa porti slapi pentru ca astia sunt la moda in ziua de azi. Ca totul sa fie si mai anevoios cand iti cauti o pereche de incaltaminte, observi consternat ca toate magazinele au in vanzare doar pantofi cu varf ascutit, iar tu ii detesti fiind o incaltaminte extrem de incomoda pentru tine.

Din cauza ca am piciorul putin mai lat, orice incaltaminte pe un calapod mai ingust sau cu varf ascutit, imi este foarte incomoda si de obicei o evit, mai bine merg descult decat sa incalt o pereche de pantofi incomozi ingusti sau cu varf ascutit. Este de-a dreptul un chin sa faci numai cativa pasi incaltat cu asemenea pantofi. De obicei caut o incaltaminte cat mai comoda, din piele si de culoare mai deschisa, nu prea imi place negrul.

Skechers pantofi sport Piers
Am descoperit de curand magazinul online OfficeShoes unde fara sa-mi dau seama, am intrat in lumea pantofilor de calitate de care m-am indragostit la prima vedere, daca pot spune asa. Am descoperit o pereche de pantofi sport exact pe gustul meu, creati parca de un pantofar care mi-a ghicit gandurile si dorintele in materie de pantofi. Skechers pantofi sport Piers, este o pereche de incaltaminte casual pe care ti-o doresti daca esti o persoana activa, care umbla zilnic mult. In primul rand am ales acest pantof pentru forma lui cu varful mai rotunjit, cu o zona destul de lata si confortabila pentru picior.

Materiale de calitate culori originale
Combinatia de culori a pantofului mi-au placut de prima data m-au facut sa-mi doresc o astfel de pereche, se potrivesc perfect la culoare cu garderoba ce-o am in dulap. In plus mi se par durabili si confectionati din materiale de calitate, cusaturile sunt ok, la fel cum sunt lipiturile si alte imbinari. Cred ca materialele din interior sunt placute la atingere si ofera piciorului tot confortul necesar. Nu am mai avut niciodata o pereche de pantofi sport din modelul acesta si chiar mi-as dori sa-i incerc, ca sa-mi pot face o opinie corecta despre ei. 

Confortul dorit
Dupa imaginile cu pantofii afisate in magazinul OfficeShoes, combinatia de piele cu material textil fac din pantofii Skechers o pereche de incaltaminte usoara si comoda, aerisita in care nu-ti transpira piciorul si care o poti purta oriunde si oricand. Legaturile cu sireturi ii fac usor de incaltat fata de pantofii fara siret, la care ai nevoie de fiecare data de-o limba pentru ajutor. Talpa pantofilor mi se pare destul de aderenta pentru suprafetele uscate, acum sincer sunt curios ce aderenta vor avea pe suprafetele umede. Pe timp de ploaie sunt curios daca se uda, un aspect destul de important pentru o pereche de pantofi casual. Nu-mi mai ramane decat sa-i incerc in viitorul apropiat ca sa-mi pot face o opinie corecta.

www.officeshoes.ro
Recomand tuturor magazinul online OfficeShoes, unde vei gasi cele mai bune branduri in materie de incaltaminte si unde gasesti bocanci Caterpillar, incaltamintea ce te tine o viata. Imi plac bocancii Cat se asorteaza perfect cu stilul meu, sunt comozi, confortabili, din materiale de calitate si durabili, te tin o viata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro